duminică, 21 martie 2010

Shoefiti 2

A doua pereche de adidasi a aparut pe cablurile din cartierul meu asa ca m-am hotarat sa ma documentez mai bine despre semnificatia acestui obicei in Romania.


Pentru unele persoane este doar o modalitate de distractie, pentru altii acest obicei are o semnificatie mai profunda. Cartierul in care stau eu este unul studentesc si de obicei aceste perechi sunt aruncate de catre studentii care termina facultatea. E un fel de "La revedere!":).

Am mai citit cum in unele tari din America latina cum ar fi Venezuela sau Bolivia aceste perechi apartin unor persoane decedate si sunt aruncate pe cabluri de catre rudele lor.

Sincer sa fiu probabil multe din perechile pe care le-am vazut au fost aruncate de catre niste cocalari turmentati. :) Dar mie imi place sa cred ca toate au o semnificatie. 

Un comentariu:

  1. Nu as fi ghicit ca e un fenomen chestia asta si ca are si denumire...
    Ai si magazin ? (in afara de cel online)
    Daca da ar fi o chestie sa arunci di tu vreo 10 perechi pe cablu din fata stalpului...sa iti faci reclama :)

    RăspundețiȘtergere